6 клас
Тема: З'єднання деталей виробу. Остаточна обробка виробу. Захист проекту
Шлях до
розвитку й, урешті-решт, до щастя людини пролягає через її працю.
Для виготовлення виробів з бісеру
використовують різні основи жилку, нитку, дріт. Перевагами бісерного плетіння
на дротяній основі є можливість надання виробам об’ємної форми. Цьому
сприяє основа, яка гнучка і піддатлива у роботі.
Розглядаючи вироби ви напевно
побачили що їх деталі виконано різними способами плетіння. При
виготовленні виробів з бісеру на дротяній основі використовують техніки:
нанизування дугами, паралельного плетіння, та нанизування петельками.
Дріт. Його підбирають в
залежності від виду виробу та бісеру. Товщина дроту залежить від діаметра
отвору бісеринки,через неї він має проходити щонайменше два рази. Дріт повинен
бути зручним у роботі, легко згинатися і скручуватися. Використовують
мідний дріт, а також алюміневий як основу для кріплення деталей.
Фізкультхвилинка
А тепер
відпочиваем,
Про
здоров’я своє дбаєм.
Встаньмо,
діти, посміхнімось,
Землі
нашій уклонімос,
І до сонця потягнімось,
Веретенцем
покрутімось,
В різні
боки повернімось,
Відпочили
? Ну, гаразд –
До роботи
знову час
ПРАКТИЧНА РОБОТА
З’єднання деталей виробу
між собою.
Інструменти та матеріали:
дріт, бісер, ножиці.
ІНСТРУКТАЖ ДО ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ
Повторення
правил безпечної роботи.
Кожен
учень зобов'язаний знати й виконувати правила безпечної роботи на уроках
трудового навчання, а саме:
• підготувати своє робоче місце;
• коли вчитель звертається до всіх учнів, вони мають припинити роботу й уважно слухати інструктаж;
• перевірити справність інструментів, наявність матеріалів;
• роботу розпочинати лише з дозволу вчителя;
• підготувати своє робоче місце;
• коли вчитель звертається до всіх учнів, вони мають припинити роботу й уважно слухати інструктаж;
• перевірити справність інструментів, наявність матеріалів;
• роботу розпочинати лише з дозволу вчителя;
• не можна
працювати тупим та несправним інструментом;
• використовувати інструменти лише за призначенням;
• користуватися прийомами роботи з інструментами, які показав учитель.
• використовувати інструменти лише за призначенням;
• користуватися прийомами роботи з інструментами, які показав учитель.
Немає коментарів:
Дописати коментар