четвер, 2 квітня 2020 р.

7 клас
30.03-03.04.
Тема: Вплив комерційної реклами на здоров'я.Комп'ютерна, ігрова та інтернетзалежність

   Гра « Шифрувальник»
– Давайте дізнаємось, що ж таке реклама.
– Розшифруйте за допомогою підказки.
А -1          О -2       Л -3
Рек31м1 – це п2пу3яриз1ція  т2в1рів,  п2с3уг, вид2вищ з мет2ю привернути  ув1гу п2купців, з1м2вників,  г3яд1чів.
       Історія виникнення реклами 
Перші рекламні повідомлення з’явилися в Стародавньому  Єгипті. Археологи виявили папірус, залишений господарем якогось раба. Документ розхвалював фізичну витривалість, відмінне здоров’я та інші якості невільника, щоб для нього швидше знайшовся покупець.
 Перші «рекламщики» з’явилися пізніше – в епоху Стародавньої Греції. Вже тоді по міських вулицях і площах бродили глашатаї, які співали та закликали народ щось купити або скористатися якоюсь послугою.
Перші рекламні оголошення народилися в Стародавньому Римі. Їх писали прямо на стінах будинків. Переходячи від споруди до споруди, городяни могли дізнатися про місце і час гладіаторських боїв, про продаж  домашньої худоби та різних товарів.
 Винахід друкарського верстата ознаменував новий період в розвитку реклами. Вважається, що першу офіційну рекламу випустила лондонська газета, яка пообіцяла нагороду за повернення 12 вкрадених коней.
 –  Щодня ми бачимо десятки рекламних повідомлень і ви до уроку створювали свою  рекламу товарів. Мета комерційної реклами – продати більше товару. Недарма рекламу називають «двигуном» торгівлі.
 Дуже часто в рекламі перебільшують позитивні якості товару і нічого не говорять про негативні. Ми з вами споживачі, повинні навчитися критично ставитися до всього, про що говорять і показують у рекламі. Щоб протистояти впливу реклами на наше рішення і не купувати непотрібне. Ми повинні добре знати деякі рекламні хитрощі.
  Перша рекламна хитрість називається « Ефект зірки» Відомі актори, співаки, спортсмени розказують, що вони користуються цим товаром.

 Друга хитрість має назву « Ефект експерта» Актори в ролі лікарів розповідають про ефективність ліків чи зубної пасти.

Наступна хитрість « Ефект популярності» В рекламі переконують, що з цим товаром ти станеш набагато популярнішим у своєму колі.
 Дуже часто в рекламах використовується  хитрість « Ефект розпродажу» Оголошують останній день акції, що кількість товару обмежена, а знижка діє лише декілька днів, купиш товар – отримаєш подарунок, першим п’ятьом покупцям подарунки.
 Щоб  не купувати те, що тобі не потрібно або не підходить,чи навіть те, що для тебе небезпечне, треба навчитися розпізнавати правдиву і неправдиву інформацію, а також рекламні хитрощі.
– Що з рекламних хитрощів на вас найбільше діє?
 Фізкультхвилинка (сторінка зверху блогу "основи здоров'я")
 Харчові звички і уподобання формуються з дитинства. Той, хто звик харчуватися свіжими натуральними продуктами, зазвичай має краще самопочуття і здоров’я, ніж той, хто вживає  чіпси, сухарики,  солодкі газовані напої, солодощі.
·         Прочитайте вірш Лесі Вознюк «Сергійко і реклама» і дайте відповідь на питання:
         Чи піддався спокусливій рекламі Сергійко?
  Вірш Лесі  Вознюк «Сергійко і реклама»
Дивились чіпси на Сергійка із реклами
підсмажені, з рум’яними боками.
Хотілось бігти і одразу купувати,
та навіть дозволу у мами не спитати.
В рекламі дружно чипсами хрумтіли,
хвалили, насолоджуючись їли.
Із шинкою та сиром, із грибами
просили: «З’їж їх, не запитуй в мами!»
Але Сергійко впевнено тримався
і на спокуси чипсів не піддався.
Засвоїв, що навчають не реклами,
а в школі та поради тата й мами.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Писанка з бісеру